Kdo je Bruno Paul
Společnost Bruno Paul, sídlící v Pardubicích, je přední zpracovatel kamenného materiálu Lapitec, Technistone, Compact a přírodního kamene. Pro své klienty realizuje například kamenné desky do kuchyní, koupelen, exteriéru a nebo bazénů.
Začátek spolupráce
Bruno Paul nás oslovil pro redesign jejich webové prezentace, která byla velice jednoduchá. Uživatel se nedozvěděl, co společnost nabízí, jaké materiály používá nebo dokonce nemohl ani vyhledávat ve vzorníku.
Cílem tedy bylo vytvořit webovou prezentaci, která mezi konkurenty nemá obdoby. Hodně jsme se dívali do zahraničí i jiných odvětví. Zaměření bylo na konverzi - poptávka.
Tvorba Wireframu
Jelikož se jednalo o rozsáhlý web, nejdříve jsme si rozkreslili wireframe, na kterém se efektivně ladí struktura budoucího webu.
Design webu
Identita Bruno Paul byla pouze postavena na černé barvě a logu. To jsme rozšířili a designem webu nastavili nový směr. Samozřejmě vše responzivní.
Development
Celý web je tvořen na míru a napojený na naše CMS Lera, ve kterém si klient může upravit celý web. CMS Lera je zároveň napojené na ERP Helios.
CMS Lera a napojení na ERP Helios
Společnost používá ERP systém Helios, ze kterého webová prezentace a on-line kalkulátor stahuje potřebná data. V našem CMS systému Lera je tedy možné celý web spravovávat a zároveň potřebná data automaticky stahovat přes API ze systému Helios.
6 x
Rychlejší zpracování poptávky
1400 +
Odpracovaných hodin
10 měsíců
Vývoje webu
Vizuální identita
Bruno Paul byl německý architekt a designér 19. století, který měl velice inovativní pohled. Společnost se tím inspirovala pro svou vizi. Bruno Paul pracuje s kamennými deskami, které se často aplikují do velice luxusních interiérů, kde je design nedílnou součástí. Černou barvu společnost již historicky používala a nám do celé koncepce perfektně zapadala. Doplnili jsme ji o strohé a přesné linie, kdy hlavním dekorativním prvkem jsou rámečky z logotypu, které značí tvar kamenné desky
Design desek a katalogu pro B2B
U návrhu desek nám šlo hlavně o přehlednost a rychlou orientaci v obsahu. Celý katalog má přes 40 stran, které jsou rozděleny do několika kategorií. Každá kategorie má tvrdší kartu a výstupek pro snadnější hledání.
Nespornou výhodu je možnost aktualizovat pouze vybrané karty katalogu. Nemusíme tak každý rok tisknout celý katalog, ale stačí vyměnit pouze karty, které prošly aktualizací.
Co říká klient
„Na naší spolupráci nejvíce oceňujeme, že Ler studio přichází s vlastními nápady, které naši společnost posouvají dopředu.“
Petr Hvězda | Člen představenstva