Grafický manuál

Vizuální příručka pro vaši značku

Vizuální příručka pro vaši značku

article.mainimg-alt
article.mainimg-alt

Hrdým členem

article.mainimg-alt

15

členů týmu

10

let na trhu

40

vytvořených značek

Grafický manuál je klíč ke konzistentní a profesionální prezentaci značky.

Aby byla značka konzistentní, je nezbytné mít definovaný grafický manuál. Někdy se můžete také setkat s termínem logomanuál. Tento důležitý dokument vymezuje způsoby používání loga a dalších prvků vizuální identity. Slouží jako vodítko pro grafiky, marketingové týmy a další zaměstnance nebo externí pracovníky, kteří se podílejí na prezentaci vaší značky.

Nejnovější reference

Deso - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Deso

Vizuální identita

Vlastivědné muzeum Olomouc - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Vlastivědné muzeum Olomouc

Vizuální identita

Koulier - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Koulier

Vizuální identita & obaly

Zámek Loučeň - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Zámek Loučeň

Redesign vizuální identity

Vánoční speciály Clock - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Vánoční speciály Clock

Design etiket

ATI lemonita - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

ATI lemonita

Design obalů

2Bminer - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

2Bminer

Webovky, e-shop & software pro řízení těžby

Playman merch - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Playman merch

Autorské kresby

Proč je důležité mít grafický manuál?

Pomocí grafického manuálu zamezíte nechtěné kreativitě a znehodnocení vaší značky neautorizovaným použitím. Definování správného používání vizuální identity vám pomůže udržet kontrolu nad tím, jak je značka prezentována. Máte jasnou příručku pro práci s logem, kterou můžete sdílet se svým týmem, agenturou nebo médii. To usnadňuje komunikaci a zajišťuje, že vaše značka je správně interpretována.

Flexibilita a rozšiřitelnost

Při tvorbě grafického manuálu se zaměřujeme na současné potřeby, ale také předvídáme budoucí rozšíření a růst vaší značky. Bereme v úvahu různé formáty a prostředí, ve kterých vaše značka může působit, a zajistíme, že grafický manuál bude obsahovat všechny potřebné varianty loga a vizuálních prvků.

Vzory propagačních materiálů

Grafický manuál, od nás není pouze o pravidlech pro používání loga. Vytvoříme vám vzory propagačních materiálů a tiskovin, které slouží jako inspirace a ukázky správného použití grafických prvků. Tyto vzory zahrnují například vizitky, letáky, bannerové reklamy a podobně.

Dodělání logomanuálu

Pokyny pro práci s logem byste měli získat nebo vytvořit již při návrhu loga. V případě, že již máte logo, ale chybí vám k němu profesionálně zpracovaný logomanuál nebo vizuální identita, nemusíte si zoufat. Dokážeme vám vytvořit logomanuál k vašemu již existujícímu logu.

Co si dál přečíst